» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1143 / 1143
»
»»

chrush ::

a_borlak je izjavil:


Zoe 2020 s 50kWh baterijo uvoz, cca 12k€, ko odšteješ subvencijo in prišteješ ceno baterije si na 15k. Malo dražje so Kone, te dobiš za okoli 16k po subvenciji, se pa prodajajo tudi Zoe 2016/2018 z 40kWh baterijo za okoli 9,5-12k€. Vse to ima 200km ali več dosega, tudi po AC.


To pa ne bo drzalo. Smo imeli na firmi novega ZOE-ta in ni nikoli naredil 200km. Samo cca. 100km max in se to redko avtocesta, zato je vecinoma stal in smo koristili prave avte, ne igracke.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

Utk ::

Potem že niste imeli tega s 50 kwh baterijo.

dronyx ::

Sem šel pregledat kakšne EV ponujajo kitajci. Če pustim ob strani kvaliteto izdelave in dejstvo, da izgledajo armature kot neke božične jelke, kjer se vse sveti in blešči, se mi zdijo dobro oblikovani in so očitno od stare šole pobrali najboljše, verjetno pa so najeli tudi kakšne evropske oblikovalce, ker sami takega okusa zanesljivo nimajo. Ko dvignejo še kvaliteto izdelave in naredijo armature manj kičaste, potem ob bistveno nižji ceni ostali nimajo šans. Nemci so že rekli, da so proti visokim carinam za kitajske EV, ker se verjetno bojijo povračilnih ukrepov, kar bi bil hud udarec za nemško avtomobilsko industrijo. Če se EV res primejo, bo leta 2035 v EU več kot polovica prodanih novih avtov kitajskih. Za EU proizvajalce avtomobilov bo edina možnost preživetja da tako kot Tesla tam zgradijo tovarne in tako začno delati cenovno konkurenčne avtomobile. Das Auto pa No More.

nejc_nejc ::

dronyx je izjavil:

Sem šel pregledat kakšne EV ponujajo kitajci. Če pustim ob strani kvaliteto izdelave in dejstvo, da izgledajo armature kot neke božične jelke, kjer se vse sveti in blešči, se mi zdijo dobro oblikovani in so očitno od stare šole pobrali najboljše, verjetno pa so najeli tudi kakšne evropske oblikovalce, ker sami takega okusa zanesljivo nimajo. Ko dvignejo še kvaliteto izdelave in naredijo armature manj kičaste, potem ob bistveno nižji ceni ostali nimajo šans. Nemci so že rekli, da so proti visokim carinam za kitajske EV, ker se verjetno bojijo povračilnih ukrepov, kar bi bil hud udarec za nemško avtomobilsko industrijo. Če se EV res primejo, bo leta 2035 v EU več kot polovica prodanih novih avtov kitajskih. Za EU proizvajalce avtomobilov bo edina možnost preživetja da tako kot Tesla tam zgradijo tovarne in tako začno delati cenovno konkurenčne avtomobile. Das Auto pa No More.

Pozabil si na spremembo zakonodaje o omejitveh klasike, na šenkavanje denarja kupcem....

Utk ::

Ne, ni nujno. Tudi v Evropi se da naredit konkurenčen avto za bolj ali manj isto ceno (kakšne 2-3 jurje bomo že doplačali za naše). Je pa treba naredit avto, ki bo tudi v resnici vsaj tako dober in ki mu ne bo treba doplačevat 400 evrov za 2 evra vredno kamero in podobne bedarije. To kar te dejansko nič ne stane, daj v faking opremo brez doplačila.
Nova škoda octavia recimo. Ima radar, ker ima avtomatsko zaviranje in tudi opozarja na prekratko razdaljo. Ima navaden tempomat, ki tudi pritisne na zavoro po klancu navzdol. Aktivni tempomat, ki bi samo združil te 2 funkciji, e, tega pa nima. Niti za doplačilo. Takšne fore so bedne, in za propad ne bojo krivi kitajci, ampak kar lepo sami.

dronyx ::

Jaz v to ne verjamem. Danes je pri izdelavi avtov bistvena "vertikalna integracija", kot temu rečejo. Torej da večino potrebnih delov izdeluje tovarna sama in s tem znižuje končno ceno avta. Kitajci so danes to sposobni in štancajo serijsko nove avtomobile kot telefone. Fiskars recimo je imel poslovni model, da avte izdeluje nekdo drug, torej nekakšen popolni outsourcing. Mislim da je za jih avte delala Magna v Gradcu. To se ne bo obneslo, ker taki avti so cenovno nekonkurenčni. Mogoče je v Evropi cenovno konkurenčen Balkan s ceno delovne sile, samo po moje nikomur ne pade na pamet, da bi šel postavljat tovarno za EV v Bosno ali Severno Makedonijo. To se postavi na Kitajsko in končne izdelke naložiš na ladje ter pripelješ sem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Utk ::

Pa ravno fiskerja si izbral pri katermu je cena najmanjši problem.

kow ::

Nemci naj ga nehajo srati in preselijo vecino tovarn na slovasko ipd. Da ti nemec sraufa ID3, je pac idiotizem brez primere.
Naj sraufajo avte za 80k, ne pa za 30k.

Kot je rekel, Utk: "kakšne 2-3 jurje bomo že doplačali za naše" in to bi moralo biti relativno enostavno dosegljivo, ce se nehajo zajebavati in sanjati "slavno Das auto preteklost".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

nejc_nejc ::

Japiji so "optimizirali" proizvodnjo na način, ki ga obvlada prvošolček ter cene nabili v nebo.

pero50 ::

Delničarji pač hočejo enormne dobičke.


pravkar pogledal tole.

Električni avti toliko izgubljajo vrednost, da ni čudno da imajo upad prodaje.

kow ::

Trenutno se prodajajo negativne novice o elektricnih avtomobilih. Nategujejo vas, ker seveda klikate. Ravno danes mi je nekdo razlagal, da je prodaja elektricnih avtomobilov blazno padla. Ceprav seveda ni.

pegasus ::

Padla je manj kot je padla prodaja fosilcev. Zato taka panika in kampanija dezinformacij.

Gregor P ::

Pa saj fosilcem tudi strašno pade cena, če ni ravno nek Porsche v igri oz. ostali posebneži. Recimo kupiš premiuma za 150k in čez okoli 8 let je vreden kvečjemu še 35k.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nejc_nejc ::

Člankov o avtih sploh ne berem, vidim, kaj kolegi kupujejo.

dronyx ::

pero50 je izjavil:

Električni avti toliko izgubljajo vrednost, da ni čudno da imajo upad prodaje.

Grdo, ja. Če kupiš električarja ga moraš imeti vsaj deset let oziroma še bolje dokler ni za na odpad, sicer vsak prevožen kilometer te stane kot bi se vozil s taksiji.

nejc_nejc ::

Kako s taxijem, a se ne voziš zastojn?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

dronyx ::

nejc_nejc je izjavil:

Kako s taxijem, a se ne voziš zastojn?

Aha, samo če upoštevaš vse stroške z avtom, torej tudi padec cene avta, ko ga prodaš čez eno leto, potem je pa to tako drago kot taxi.
««
1143 / 1143
»
»»