» »

Tomb Raider 4

Tomb Raider 4

1
2
»

DejchSLO ::

Ja sam kar sem kle prebral zna bit da mi bo sedl. Treba sprobat.

Gagatronix ::

Lonsarg je izjavil:

Sem lihkar sprobal. Imaš na voljo stare in nove kontrole. Z novimi dobiš podporo za miško in je dejansko fajn tko igrat, poleg obračanja je mika mišljena seveda tudi za streljat (celo držat moraš desni gumb da si v weapon mode in z levo streljaš).

Ampak razen tega obračanja z miško je pa vse as is kar se kontrol tiče. Še vedno je Lara lesena in lahko v prepad padeš če namesto rikverc tipke probaš z hojo zvozit okoli prepada :). Tak da je zlo nostalgičen experiance :)

Vidim pa da je neki nov "Dead Zone" setting, nisem še uspel čisto zgruntat, ampak ugibam da to pomeni da če to povečaš imaš več fore kako blizu prepada moraš jump stisnit da je uspešen skok.


Dead zone velja za kontrolerje.

yayo ::

Inštaliral. Na 1440p resoluciji se mi je prvič slika pokazala na desni strani ekrana, iz eno tretjino izven vidnega polja. Sem scrollal do dna eula agreementa, pritisnil enter in šel ven iz igre. Ko sem drugič zagnal je bila slika lepo centrirana. Ni pa nobenega ročnega izbiranja resolucije. Igram z gamepadom, modern controls samo premešajo komande na druge gumbe, kolikor sem opazil. Brez veze, ker sem navajen na tipičen razpored. Drugače je enka pri meni, ko sem jo igral z Glidos modom in še nekaj drugimi, veliko lepše zgledala kot če grafiko daš na originalni izgled. Je pa sedaj Lara tudi v sami igri lepa in ne le kup rombov. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

ahac ::

Lara v TR4?
Wallpaper iz uradne strani:

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

oo7 ::

Verjetno bo to Kara v TR4 ja.

oo7 ::

DejchSLO je izjavil:

oo7 je izjavil:

Od nove triologije je bil tretji del porazen.

Kaj je blo z njim narobe? Ker 1ka sploh pa 2ka sta mi ble hudi igri.


V trojki mi ni bila všeč lokacija pa tudi zgodba ne.
Pa tudi gameplay proti koncu igre kjer igraš stealth je ena velika bedarija ampak se ne spomnim več kaj točno je bilo.

yayo ::

oo7 je izjavil:

Pohvalno, da so pustili v prvotnem stanju... in niso šli spreminjat.


Tomb Raider 1-3 Remastered Includes Racial and Ethnic Stereotypes Warning From Crystal Dynamics



https://www.ign.com/articles/tomb-raide...

malce bolj jasno mi je zdaj: Zadnjo TR trilogijo in novo, četrto igro, ki bo izšla nekje letos ali naslednje leto dela Crystal Dynamics, ameriška hiša, ki je v trendu z njihovimi kulturnimi vojnami med levico in desnico Laro preporodila v woke optiki. Crystal Dynamics je, ko je bil last korporacije Square Enix imel popolno kontrolo nad TR franšizo in se je upiral izdaji kakršnih koli remasterjev prvih iger, ki so nastale v Veliki Britaniji pri hiši Core Design. V zadnjih letih je bilo več peticij in pozivov naj igre remasterizirajo a so zelo uradno v medijih odgovorili, da to ni v njihovem planu. No, Square Enix je v predlanskem letu, če se prav spomnim, propadla, večino studijev in intelektualne lastnine pa je odkupila družba Embracer. Embracer je razvoj nove igre pustila američanom ampak je odločila, da je remaster angleških iger vseeno dobra ideja in projekt dala v roke studiju Aspire, ki je delo opravil in to zelo dobro. Pri Crystal Dynamics so verjetno precej butthurt in zgornje sporočilo je, spet verjetno, edina kritična reakcija katero si lahko privoščijo ne, da bi prišli v spor z novim lastnikom.

oo7 ::

yayo je izjavil:

oo7 je izjavil:

Pohvalno, da so pustili v prvotnem stanju... in niso šli spreminjat.


Tomb Raider 1-3 Remastered Includes Racial and Ethnic Stereotypes Warning From Crystal Dynamics



https://www.ign.com/articles/tomb-raide...

malce bolj jasno mi je zdaj: Zadnjo TR trilogijo in novo, četrto igro, ki bo izšla nekje letos ali naslednje leto dela Crystal Dynamics, ameriška hiša, ki je v trendu z njihovimi kulturnimi vojnami med levico in desnico Laro preporodila v woke optiki. Crystal Dynamics je, ko je bil last korporacije Square Enix imel popolno kontrolo nad TR franšizo in se je upiral izdaji kakršnih koli remasterjev prvih iger, ki so nastale v Veliki Britaniji pri hiši Core Design. V zadnjih letih je bilo več peticij in pozivov naj igre remasterizirajo a so zelo uradno v medijih odgovorili, da to ni v njihovem planu. No, Square Enix je v predlanskem letu, če se prav spomnim, propadla, večino studijev in intelektualne lastnine pa je odkupila družba Embracer. Embracer je razvoj nove igre pustila američanom ampak je odločila, da je remaster angleških iger vseeno dobra ideja in projekt dala v roke studiju Aspire, ki je delo opravil in to zelo dobro. Pri Crystal Dynamics so verjetno precej butthurt in zgornje sporočilo je, spet verjetno, edina kritična reakcija katero si lahko privoščijo ne, da bi prišli v spor z novim lastnikom.



Ne Square Enix ni propadel je pa prodal zahodne studije in okoli 50 franšiz med njimi tudi Tomb Raider in Deus Ex Embracerju za 300 mio $.

Embracer je pa tudi nakupil preveč studijev in zaradi tega sedaj ukinja studie ravno včeraj je pisalo, da je 1400 ljudi ob službo pri Embracerju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

DejchSLO ::

oo7 je izjavil:

yayo je izjavil:

oo7 je izjavil:

Pohvalno, da so pustili v prvotnem stanju... in niso šli spreminjat.


Tomb Raider 1-3 Remastered Includes Racial and Ethnic Stereotypes Warning From Crystal Dynamics



https://www.ign.com/articles/tomb-raide...

malce bolj jasno mi je zdaj: Zadnjo TR trilogijo in novo, četrto igro, ki bo izšla nekje letos ali naslednje leto dela Crystal Dynamics, ameriška hiša, ki je v trendu z njihovimi kulturnimi vojnami med levico in desnico Laro preporodila v woke optiki. Crystal Dynamics je, ko je bil last korporacije Square Enix imel popolno kontrolo nad TR franšizo in se je upiral izdaji kakršnih koli remasterjev prvih iger, ki so nastale v Veliki Britaniji pri hiši Core Design. V zadnjih letih je bilo več peticij in pozivov naj igre remasterizirajo a so zelo uradno v medijih odgovorili, da to ni v njihovem planu. No, Square Enix je v predlanskem letu, če se prav spomnim, propadla, večino studijev in intelektualne lastnine pa je odkupila družba Embracer. Embracer je razvoj nove igre pustila američanom ampak je odločila, da je remaster angleških iger vseeno dobra ideja in projekt dala v roke studiju Aspire, ki je delo opravil in to zelo dobro. Pri Crystal Dynamics so verjetno precej butthurt in zgornje sporočilo je, spet verjetno, edina kritična reakcija katero si lahko privoščijo ne, da bi prišli v spor z novim lastnikom.



Ne Square Enix ni propadel je pa prodal zahodne studije in okoli 50 franšiz med njimi tudi Tomb Raider in Deus Ex Embracerju za 300 mio $.

Embracer je pa tudi nakupil preveč studijev in zaradi tega sedaj ukinja studie ravno včeraj je pisalo, da je 1400 ljudi ob službo pri Embracerju.
To me skrbi, saj pod Square Enixom so in Tomb Raider in Deus Ex bili kvalitetni, zdej pa ne vem, sploh pa me bolj skrbi Deus Ex, mogoče sploh igre nove ne bodo izdali?

meho7 ::

yayo je izjavil:

oo7 je izjavil:

Pohvalno, da so pustili v prvotnem stanju... in niso šli spreminjat.


Tomb Raider 1-3 Remastered Includes Racial and Ethnic Stereotypes Warning From Crystal Dynamics



https://www.ign.com/articles/tomb-raide...

malce bolj jasno mi je zdaj: Zadnjo TR trilogijo in novo, četrto igro, ki bo izšla nekje letos ali naslednje leto dela Crystal Dynamics, ameriška hiša, ki je v trendu z njihovimi kulturnimi vojnami med levico in desnico Laro preporodila v woke optiki. Crystal Dynamics je, ko je bil last korporacije Square Enix imel popolno kontrolo nad TR franšizo in se je upiral izdaji kakršnih koli remasterjev prvih iger, ki so nastale v Veliki Britaniji pri hiši Core Design. V zadnjih letih je bilo več peticij in pozivov naj igre remasterizirajo a so zelo uradno v medijih odgovorili, da to ni v njihovem planu. No, Square Enix je v predlanskem letu, če se prav spomnim, propadla, večino studijev in intelektualne lastnine pa je odkupila družba Embracer. Embracer je razvoj nove igre pustila američanom ampak je odločila, da je remaster angleških iger vseeno dobra ideja in projekt dala v roke studiju Aspire, ki je delo opravil in to zelo dobro. Pri Crystal Dynamics so verjetno precej butthurt in zgornje sporočilo je, spet verjetno, edina kritična reakcija katero si lahko privoščijo ne, da bi prišli v spor z novim lastnikom.

Za ves ta woke shit, ki smo ga bili delezni v zadnjih 10 letih se lahko zahvalis grifterki Aniti.

yayo ::

oo7 je izjavil:



Ne Square Enix ni propadel je pa prodal zahodne studije in okoli 50 franšiz med njimi tudi Tomb Raider in Deus Ex Embracerju za 300 mio $.

Embracer je pa tudi nakupil preveč studijev in zaradi tega sedaj ukinja studie ravno včeraj je pisalo, da je 1400 ljudi ob službo pri Embracerju.

Sem pogosto površen kar me pogosto tepe. ;) Da je propadel sem napisal, ker se mi ni dalo googlati za podatki. Kar pišeš je seveda prava zgodba.

yayo ::

GrimReaper3 ::

GrimReaper3 je izjavil:

Sicer je bila pa ta mehanika verjetno zastarela že ob izidu štirice. Če se prav spomnim opisov iz Jokerja, so tam to grajali povsem možno da celo že pri trojki. No sedaj je pa to še 25 let kasneje.

Sem imel prav, na Wiki že pri trojki grajajo kontrole:
Tomb Raider III @ Wikipedia
Douglass Perry of IGN remarked that the upgraded engine made the game look better than its predecessors, but overall considered Tomb Raider III to be outdated, especially when compared to newer engines that were released at the time.[1] Edge felt that the old controls did not suit the more complex environments


Dočim za leto 1997 so bile pa kontrole očitno še OK:
Tomb Raider II @ Wikipedia
GamePro gave Tomb Raider II a 4.0 out of 5 for control and a perfect 5.0 for sound, fun factor, and graphics, applauding the controls


Jokerje sem pa na žalost že pometal preč lansko leto.

Glede kontrol sem našel te videe:





Ampak za 90% igre je pomoje najbolje imeti klasične tank kontrole. Jaz klasičnih TR nisem praktično nič igral, nekaj malega TR1 in TR2 ko še nisem znal igrati pred 2000, TR5 s kodami in WT-jem leta 2000 ter TR1 leta 2013, pa nimam nobenih problemov z igranjem.


DejchSLO je izjavil:

Je kdo že sprobal remastered? so kontrole pa premikanje bolj sodobne? k drgač me to kar zanima, saj orginalov nisem igral

Se boš kar namatral. Načeloma so boljše samo za strelske spopade. Za premikanje po kockah in skakanje moraš pa obvladat v nulo, da bi vse igre obrnil samo z modernimi kontrolami.

Mene so igre kar sem nahitro probal kar potegnile noter in bi najraje obrnil vse od 2 do 5 z vsemi dodatki. Bom videl kako mi bo dopuščal čas. Letos je pravi čas, ker v glavnem izide samo STALKER septembra.

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Pa saj moderne kontrole dejansko so zgolj dodajanje miške, vse ostalo as is. In ja kljub podpori za miško moraš vse finese še vedno delat s tipkami (ki še vedno delajo enako kot če nimaš modernih vklopljenih). Dejansko v bližini prepadov/skokov ne smeš miške premikat :) Pač nekak combo kjer imaš miško zgolj za gledat naokol in za večje premike in streljanje (in premikanje med streljanjem). Men čist sede ta combo, sem pa res zgolj 15 minut igral.

Je sicer res škoda da niso proper modernih kontrol dal, kjer bi se dalo tudi finese z miško delat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

GrimReaper3 ::

Še hitro izbiranje orožij, pri 7:17:

DejchSLO ::

@grimreaper pa si igral tud annyversary edition? Če ja, kakšne so kontrole proti tej igri?

wolverine22 ::

Pri Anniversary so povsem sodobne kontrole, in so temu primerno prilagojeni tudi leveli in sama mehanika playa... :)

DejchSLO ::

Seprav kle ni isto. Pol je res bolj remastered in ne remake. Jah sprobu bom vseen, škoda da ni dema, da bi takoj vidu al mi odgovarja ali ne.

Lonsarg ::

Gre za zlo minimalni remaster dejansko. Ampak je vsaj playable, ker original grafika na 38" zaslonu bi res žalostno kockasto zgledala :)

Anniversary je po drugi strani totalen remake, je vse na nivoj najmodernejših TRjev in tudi konkretno spremenjeni leveli.

yayo ::

GrimReaper3 ::

Saj se kar lepo igra, sem se hitro spomnil skakanja po tistih rdečih strehah v Venice ter dveh čolnov (niti nisem vedel da sta v tem levelu 2 ter še zdaj ne vem kaj naj bi delal s prvim, mora biti eno skrito stikalo, da odpreš še vrata do drugega dela levela).
Kontrole so povsem OK tiste iz originala, Look sem dal na Numpad 0 (to še preden sem sploh inštaliral original in pogledal v manual, izgleda mi je bilo tako najbolj domače oz. imam že v spominu), Roll na E, Flare na F (zdaj sem že navajen da trije prsti počivajo na WASD, čeprav jih tukaj ne rabiš) in je to to.

Prima guide za TR2:


Če prvi level še nekako gre, je drugi Venice že precej težek. Nikakor mi ni jasno kako pravočasno priti do vrat s tiktakajočo uro, mora biti samo ene 20s, jaz pa rabim vsaj 2x tolk že s čolnom, kaj šele če plavam. Pa na koncu seveda ne znam s čolnom mimo min, samo plavaš lahko. Zaenkrat ne verjamem da bi lahko ugotovil brez WT-ja, ker sem skoraj sigurno pretaknil že vse gumbe in stikala. Tudi ne vem zakaj bi bil še en gumb, ki bi podaljšal čas zapiranja vrat.
Da ne govorim da so tile z uziji prav nadležni.
Ampak dobro je zaenkrat, TR2 sem hotel obrniti že 25 let nazaj in 11 let nazaj.

Razlika v grafiki je kar občutna, čeprav tisti F1 ni ravno merodajen, ker če inštaliraš GOG verzijo, je Direct3D grafika le nekaj boljša kot software v remasterju.

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Dva čolna sta zato da z prvim mine "popucaš" tako da ga usmeriš v mine in se med vožnjo vržeš dol iz čolna, če se še prav spomnim.

Jaz sem TR2 obrnil ko sem bil manj kot 15 let star, to je blo res izziv vse zgruntat (nisem imel interneta). Ni šans da imam danes toliko potrpljenja :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

yayo ::

GrimReaper3 je izjavil:

Saj se kar lepo igra, sem se hitro spomnil skakanja po tistih rdečih strehah v Venice ter dveh čolnov (niti nisem vedel da sta v tem levelu 2 ter še zdaj ne vem kaj naj bi delal s prvim, mora biti eno skrito stikalo, da odpreš še vrata do drugega dela levela).
Kontrole so povsem OK tiste iz originala, Look sem dal na Numpad 0 (to še preden sem sploh inštaliral original in pogledal v manual, izgleda mi je bilo tako najbolj domače oz. imam že v spominu), Roll na E, Flare na F (zdaj sem že navajen da trije prsti počivajo na WASD, čeprav jih tukaj ne rabiš) in je to to.

Prima guide za TR2:


Če prvi level še nekako gre, je drugi Venice že precej težek. Nikakor mi ni jasno kako pravočasno priti do vrat s tiktakajočo uro, mora biti samo ene 20s, jaz pa rabim vsaj 2x tolk že s čolnom, kaj šele če plavam. Pa na koncu seveda ne znam s čolnom mimo min, samo plavaš lahko. Zaenkrat ne verjamem da bi lahko ugotovil brez WT-ja, ker sem skoraj sigurno pretaknil že vse gumbe in stikala. Tudi ne vem zakaj bi bil še en gumb, ki bi podaljšal čas zapiranja vrat.
Da ne govorim da so tile z uziji prav nadležni.
Ampak dobro je zaenkrat, TR2 sem hotel obrniti že 25 let nazaj in 11 let nazaj.

Razlika v grafiki je kar občutna, čeprav tisti F1 ni ravno merodajen, ker če inštaliraš GOG verzijo, je Direct3D grafika le nekaj boljša kot software v remasterju.

Na čolnu moraš dodati "plin" oziroma throttle. Plin pa dodaš z "action" tipko, tako, da jo držiš pritisnjeno. TR igre igram z gamepadom, ker sem jih v originalu igral na Playstationu.
https://support.aspyr.com/hc/en-us/arti...
https://tombraiders.net/stella/walks/co...
https://cdn.akamai.steamstatic.com/stea...

ahac ::

Izgleda, da so na EGS naložili novejšo verzijo igre kot drugam: 8-O

Tomb Raider 1-3 Remastered Has A Lot Of Differences On Epic Games Store
https://www.thegamer.com/tomb-raider-1-...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

yayo ::

še malo zgodovine

oo7 ::

Tomb Raider 4 plot

The new Tomb Raider game will "unify the timelines" between the Survivor trilogy (2013-2018) and the classic games. This means that the origin story explored in the recent reboots would tie in with the more hardened explorer Lara already has become in the original series.

https://www.dexerto.com/gaming/tomb-rai...

oo7 ::

Tole je govorica tako, da je treba jemati z rezervo.

Naslednja Tomb Raider igra naj bi bila popolnoma open world in naj bi se dogajala v Indiji.

oo7 ::




Next TOMB RAIDER game will be fully open world and set in India

Featuring vast sceneries, free use of the motorcycle, parachute, and common Lara's traversal methods to unrestrictedly navigate across a big map and its challenges

https://twitter.com/thevscooper/status/...


Upcoming TOMB RAIDER game rumored details

A natural disaster strikes northern India revealing ancient emperor Ashoka's ruins and artifacts

Lara strategically races against a Society of Raiders and other rivals for these powerful relics

https://twitter.com/thevscooper/status/...


The Society of Raiders are inspired by Lara yet unaffiliated and might have some opposite agendas

This also relates to a new feature based on recruiting teams and allies to strategically aid you in missions and defeating rivals

There's emphasis on a new non-lethal combat option

https://twitter.com/thevscooper/status/...

ahac ::

open world
:8)
Jaz sem fan open world iger, ampak a je res treba, da vse postane open world?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

yayo ::

zdaj, imaš open world in Open World. Ubisoft open world npr. je zabaviščni park kjer veš, da te čaka vedno več enakega: nekakšne baze za osvobajat pa challengi pa ne vem še kakšno sranje, ki se ponavlja in ponavlja. Edina razlika je, da postaja postopoma težje. In potem imaš Open World kjer raziskuješ vedno bolj zanimive pokrajine in odkrivaš ročno spisane queste z originalnimi zgodbami, ki po možnosti vplivajo tudi na potek glavne štorije. (Witcher 3, Cyberpunk, Kingdom Come Deliverance, mislim, da tudi Elden Ring spada med njih, čeprav nisem igral) Je pa takih iger malo, ker niso kdovekako komercialne. TR4 bo garant Ubisoft style. Drugače sem tudi sam utrujen od iger, ki trajajo 100 in več ur. Cyberpunka nisem še končal po 150tih urah, v Dying Light 2 imam preko 100 ur in bi še lahko igral ves dlc in post end game content, trenutno imam 100 ur pri FF7 rebirth in sem šele na dveh tretjinah. Res igre postajajo predolge, če igraš po uro dve petkrat na teden.

Lonsarg ::

Mal res pretiravajo z open world, predvsem v velikosti. Zadeva mora biti dovolj majhna da se zemljevid res izpili v nulo z detajli. Elden Ring je lep primer kako so šli v preveliko zadevo in je ful stvari generičnih in ponavljajočih (razen tega sicer res top zadeva). DS1-3 pa so bili ravno dovolj veliki in so ble zadeve izpiljene.

No TR4 dvomim da bodo šli v preveliko zadevo, ni to njihov stil. Bodo pa najbrž vseeno zaj. in že na manjši skali vseeno preveč generičnih zadev na silo notri dali :)

DejchSLO ::

yayo je izjavil:

zdaj, imaš open world in Open World. Ubisoft open world npr. je zabaviščni park kjer veš, da te čaka vedno več enakega: nekakšne baze za osvobajat pa challengi pa ne vem še kakšno sranje, ki se ponavlja in ponavlja. Edina razlika je, da postaja postopoma težje. In potem imaš Open World kjer raziskuješ vedno bolj zanimive pokrajine in odkrivaš ročno spisane queste z originalnimi zgodbami, ki po možnosti vplivajo tudi na potek glavne štorije. (Witcher 3, Cyberpunk, Kingdom Come Deliverance, mislim, da tudi Elden Ring spada med njih, čeprav nisem igral) Je pa takih iger malo, ker niso kdovekako komercialne. TR4 bo garant Ubisoft style. Drugače sem tudi sam utrujen od iger, ki trajajo 100 in več ur. Cyberpunka nisem še končal po 150tih urah, v Dying Light 2 imam preko 100 ur in bi še lahko igral ves dlc in post end game content, trenutno imam 100 ur pri FF7 rebirth in sem šele na dveh tretjinah. Res igre postajajo predolge, če igraš po uro dve petkrat na teden.


Pozabil si najboljšo open world igrico RDR2

Lonsarg je izjavil:

Mal res pretiravajo z open world, predvsem v velikosti. Zadeva mora biti dovolj majhna da se zemljevid res izpili v nulo z detajli. Elden Ring je lep primer kako so šli v preveliko zadevo in je ful stvari generičnih in ponavljajočih (razen tega sicer res top zadeva). DS1-3 pa so bili ravno dovolj veliki in so ble zadeve izpiljene.

No TR4 dvomim da bodo šli v preveliko zadevo, ni to njihov stil. Bodo pa najbrž vseeno zaj. in že na manjši skali vseeno preveč generičnih zadev na silo notri dali :)

Men tud počas že najeda, da vse zdej mečejo v "open world". Pa rad igram open world, sam vse pa tud ne rab bit. Bomo vidl kakšna bo izvedba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DejchSLO ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tomb Raider 2 - Film (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Sedem umetnosti
11914623 (240) oo7
»

Shadow of The Tomb Raider (Tomb Raider 3) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21230232 (4574) oo7
»

Tomb Raider Anniversary (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
639228 (1164) yayo

Tomb Raider (2017) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Sedem umetnosti
41759781 (39699) ahac
»

Rise of the Tomb Raider (Tomb Raider 2) (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Igre
609110491 (55448) ahac

Več podobnih tem